Forever Jonas Brother
Tuesday 19 March 2013 • Tuesday, March 19, 2013 • 0 comments

Tumblr_mjpwubng8b1rzysz2o1_500_large


Hay people ;) how was going? did you have fun in my blog? ya, actually my blog look's so boring right now! as you know, i was very busy doing my study. I did't have much time to up-date my blog . Lifeless -,- My timetable not going well for me. Much time I just doing my practice and practice ! I has to work hard  for get  A+ in my subject!  will , it killer me! since I did not get going to any tuition center , so I has to study by my own. Trouble ! Trouble ! Trouble! just that word can I say -,- so, that you want me to continue use english ? Hahaha maybe lot of you will laugh at me right? Okay fine! I know my english was bad! But at least I try to learn right! 

Hahaha, itulah kisahnya.... kisah? kisah apa cik nisa hoiiiii! kay-kay. entah kenapa tahun ni aku tergila-gila kat nick jonas! Abis semua buku aku ada nama dia. Aummmmm dia handsome kan? kan? kan? boyfriend aku lah tuuuuuu. Jelly please !! As korang tahu yang nick jonas ni merupakan salah seorang ahli Jonas Brother. Ala yang camps rock tuu. Ingat? haaaaa tahu pun yang tiga jejaka kacak yang bernama Joe, Nick and Kelvin! Omg dorang ohsemo!!! gilak! Nisa betul-betul suka kat group dorang .

           Terutama sekali kat nick!!!!! Aummmmmm dia... aummmmm.. hahaha ( GATAL) hahaha 2012 dorang ada datang malaysia for konsert asian dorang. Sedlife takdapat pergi. sebab? Mama tak kasi. Sebab? Pmr tahun Tuu .. see , banyak pulak sebab mama nie! hahaha..Tapi it's okay. nisa still dapat tengok kat you tube . Yang paling sedih konsert orang u mendapat kritikan daripada paper-paper from malaysia. Dorang cakap persembahan brother kurengggggg gituuu.. Takpa nisa faham maybe dorang terlalu letih, mana taknya lepas buat persambahan kat chaina turus terbang pergi malaysia! Kalau nisa pun baru pergi block sebelah pun dah merungut nikan pulak yang dua benua tu? Ohhh tidakkkk...Takpalah benda yang lepas usah dikenangkan? next time nak suruh dorang datang malaysia lagi! and I'LL sure yang nisa akan pergi !  last thing i L O V E Nick jonas! the one and the only! 
Tumblr_mjw9c00use1s7p4q3o1_500_large

221807128e6c11e283e322000a9f1948_7_large

556833_504631992933062_1252590915_n_large
THANK YOU GUYS AND GIRLS ;)

OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here:)
Mood :Di sakiti tapi saya tabah :)♥
Status :Crush Crush Crush:p

Chating here ♥
Leave your footprint here


Awesome people ♥
♥ My inspiration ♥

nick jonas brother photo: Nick Nick-8.gif
♥Nick Jonas♥
Credits ♥
Don't ever remove the credit

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Your Name