Problem around my head!
Sunday 17 February 2013 • Sunday, February 17, 2013 • 0 comments
535699_421126711304678_1150975205_n_large

Assalamualaikum, hai.. wahhh gila macam je aku punya blog ni kan? dah berhabuk! ishk ishk ishk.. hahaa.. Eh eh kejap! skin baru lagi -,- dah kenapa kau nisa? asik asik ubah skin background blog. Hahaha, hobi rasanya. okay okay. Aku Update ni bukanya nak cerita benda yang takda kena mengena dengan life aku sekarang. Yahh. i getting old! erghh. Wehh, 16th , dah tua lah tukan? 

Sekolah? okay jelah. banyak yang berubah. Untungnya aku dengan separuh rakan dapat satu kelas . We get a new friend! ya, she a girl ! Kalau tak silap dari budak sekolah darma. kind ? erghh, i don't think so :P hahaa.Boleh dikatakan dia ok. seorang yang gila lah jugak. How bout class? wow! dapt kelas kat tingkat atas pulak. Penat woo kena naik tangga. dahlah nak masuk sekolah kena naik tangga. Nak naik kelas pun kena tangga? what the sadlife :'( 

HOMEWORK? ingatkan masa form 4 ni bolehlah lepak-lepak*kono lepasan pmr katakan* tapi, sangakaan aku melesek sama sekali! makin hari makin banyak homework yang cikgu-cikgu kasi. Jangan cakaplahkan, sekarang dah takda masa aku nak tidur time petang-petang. Dapat pulak aku yang palingggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg *menyatakan sangat* tak suka akan  yang dipanggil           K E R J A                S E K O L A H!    Kalau aku dah cakap aku tak suka sampai bila-bilalah aku tetap tak suka! Kerja banyak yang aku tangguh tangguhkan! Ini memng tabiat aku. and lagi satu. Jangan lah harap aku dapat hantar kerja sekolah tu on time yang tepat.seriously! aku tak suka masuk form 4 . stressful gilak macam orang gilak. semua berubah. cara pembelajaran berubah.fomat peperiksaan pun berubah. Haiii cikgu pulak suka yang sebut-sebut pasal SPM. really? -,- "

Status sekarang? Hohohohohoo.. single lingle ! No boyfriend! tapi crush tu banyak lah.. hehe actually sorang je. EX aku tulah. entahlah susah sangat nak lupakan dia. tapi senang bila aku dah anggap dia as my TTM (TEMAN TAPI MESRA) Tak heranlahkan kenapa aku still boleh baik baik dengan dia. aku kan sukakan kedamaian. Dengan ex-ex aku yang lain pun aku okay je. paling best still contact sama lain. Tapikan ada satu yang aku taksuka. Bila single banyak yang nak minta couple! ehh, macam mana nak accept korang sedangkan aku tak cintakan korang! gilak ! tolonglah ... bukan sekarang untuk cari BF/GF dan sewaktu denganya. Haishhhh Yang paling tak sedapnya bila, bestfriend crush dia pun nak couple dengan aku? dah kenapa lah korang nie! Satu satu nak kasi aku pusing. Dari pada yang ini terus pergi ke yang ini. MAN ARE IDIOT! sorry. 

Susah tahu tak bila korang ada kat sentiuasi aku! belum lagi aku cakap pasal pindah sekolah! erghhh bertambah tambahlahh stress kat otak aku ni. haishhhh... 


OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here:)
Mood :Di sakiti tapi saya tabah :)♥
Status :Crush Crush Crush:p

Chating here ♥
Leave your footprint here


Awesome people ♥
♥ My inspiration ♥

nick jonas brother photo: Nick Nick-8.gif
♥Nick Jonas♥
Credits ♥
Don't ever remove the credit

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Your Name